فروشگاه سیمبا عرضه کننده بهترین محصولات با کمترین قیمت و (جز بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها با ضمانت برگشت محصول) قیمت اصلی با تخفیف زیر قیمت فروشنده+فروشگاه اینترنتی شما برنامه و بازی بروز اندروید+فایل های کاربردی (توجه:کد تخفیف بعضی از محصولات و کالا در کانال گذاشته میشود)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 101967

دانلود انتی ویروس اصل رایگان


دانلود انتی ویروس اصل رایگان

 

 

فروشگاه اینترنتی سیمبا

 

 

 

SIMBA SHOP

 

 

اندروید

 

 


MAX Security Full v1.1.] – برترین اپلیکیشن امنیتی 2017 اندروید

نسخه آنلاک شده با دسترسی به تمام قابلیت ها

معرفی برای اولین بار در ایران

 

با توجه به دوایس اسکنر اصل و حجم گسترش ویروس ها و بد افزار ها، و آنتی ویروس ها را امروزه می توان یکی از پر کاربرد ترین نرم افزار ها در سیستم عامل های مختلف دانست. جدا از قابلیت اصلی تمامی آنتی ویروس ها که وظیفشان محافظت از حریم خصوصی کاربران است هر کدام دارای امکانات منحصر به فردی هستند که توسعه دهنده با توجه به نیاز های کاربران آن ها را روز به روز گسترش می دهد. در این پست نیز قصد داریم که همانند همیشه به عنوان اولین و برترین وبسایت اندرویدی ایران یکی از برترین آنتی ویروس های سال 2017 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. Free Antivirus 2017 – MAX Security Full Unlocked عنوان یک آنتی ویروس پر امکانات و هوشمند می باشد که توسط شرکت معتبر ONE App Ltd برای اندروید منتشر شده است. به کمک این برنامه امنیتی خاص خواهید توانست به سرعت تمامی ویروس ها، بد افزار ها، انواع تروجان و ابزار های تبلیغاتی را شناسایی کرده و با یک لمس امنیت دیوایس هوشمندتان را ارتقاء دهید. سطوح امنیتی موجود در مکس سکیوریتی تمامی تهدید ها و مشکلات ناشی از ویروس ها را از بین برده و به محض شناسایی هر نوع تروجانی آن را به گونه ای خاص حذف می کند. جدا از توضیحات ذکر شده و هدف اصلی این نرم افزار مجموعه ای از ابزار های پر کاربرد نیز در آن گنجانده شده است که در میان آن ها می توان به ماینتورینگ حرفه ای، افزایش دهنده سرعت دستگاه و … اشاره نمود!

 

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Free Antivirus 2017 – MAX Security اندروید :

  • شناسایی انواع بد افزار، ویروس، تروجان و ابزار تبلیغاتی
  • اسکن سریع برای از بین بردن انواع تهدید های ناشی از ویروس ها
  • پاک سازی اثرات به جا مانده از انواع تروجان
  • محافظت قدرتمند از اطلاعات شخصی با لایه های امنیتی قدرتمند
  • ابزار خاص و حرفه ای برای مدیریت بهتر دیوایس اندرویدی
  • خنک کننده باتری و سی پی یو
  • حذف فایل های اضافی و نا خواسته برای آزاد سازی فضای ذخیره سازی
  • جلوگیری از اجرای برنامه ها پر استفاده در پس زمینه

اپلیکیشن Free Antivirus 2017 – MAX Security توانسته است به عنوان یکی از برترین نرم افزار های امنیتی سال 2017 با بیش از 5 میلیون دانلود فعال امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دیرافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی آنلاک شده ی آن را از سایت پر بازدید و محبوب افروشگاه سیمبا دریافت نمایید.

 

  انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 652

برچسب های مهم

سیمبا دیجیتال,مرکز خرید اینترنتی شما/تهران،پیروزی،پلاک۲۷۶۶۶ شماره تماس پیامکی: ۳۰۰۰۳۰۶۰

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما