فروشگاه سیمبا عرضه کننده بهترین محصولات با کمترین قیمت و (جز بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها با ضمانت برگشت محصول) قیمت اصلی با تخفیف زیر قیمت فروشنده+فروشگاه اینترنتی شما برنامه و بازی بروز اندروید+فایل های کاربردی (توجه:کد تخفیف بعضی از محصولات و کالا در کانال گذاشته میشود)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 101964

بازی ماشین سواری اندروید


بازی ماشین سواری اندروید

 
فروشگاه اینترنتی سیمبا
 
 
 
 
 
 
 
خدمت شما عزیزان
 
 
۳/۲دلار اما واسه کاربران فروشگاه سیمبا رایگان
 
 
SIMBA SHOP
PRESENT
 
 
 
 
Racing Rivals – مسابقه رقب بسیار جذاب و عالی با لینک مستقیم و دانلود کاملا رایگان
 
 
 
بازی محبوب و فوق العاده زیبا با طراحی عالی در سبک بازیهای ماشین سواری از نوع درگ از استودیوی Glu Mobile برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از صد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پرطرفدارترین بازیهای دسته بندی Racing در گوگل پلی به شمار می رود! با نصب Racing Rivals برروی دستگاه اندرویدی تان، مسابقه ای جانانه با حضور رقبایی واقعی را تجربه خواهید کرد! این مسابقه ی ماشینی شما را را به مسابقاتی دعوت می کند که در ان ها باید بازیکنان دیگر را به رقابت دعوت کنید یا دعوت آن ها را برای مسابقه قبول کنید و با امکاناتی چون نمایش مجدد صحنه های مسابقه و چت زنده تجربه ای متفاوت از بازیهای ماشینی را به ارمغان بیاوریم! شرط ببندید و از تمام مهارت تان در رانندگی برای بردن شرط ها استفاده کنید ؛ حتی امکان آنکه ماشین تان را هم در شرط ها ببازید وجود دارد، ریسک این کار خیلی بالاست، فکر می کنید از عهده آن بر می آیید؟! در بازی Racing Rivals با حضور در مسابقات هفتگی با نام جنگ در مسیر مسابقه، به خیابان های شهر حکومت کنید و جواهرات و جوایز مختلفی برای تیم خود ببرید، فکر می کنید تیم شما مهارت کافی برای اثبات برتری خود در این مسابقات را داشته باشد!؟

 

Racing Rivals

 

بازی Racing Rivals از زیباترین و خوش ساخت ترین بازیهای درگ اندروید است که نسبت به حجمش به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و نظرتان را جلب خواهد نمود! ماشین هایی با برندهای شناخته شده دنیا از ماشین های خاص با ظاهری کاملا متفاوت گرفته تا ماشین های یغور و قدیمی آمریکایی در بازی حضور دارند که برخی از برندهای موجود در این بازی عبارتند از: McLaren, Subaru, Dodge, Mitsubishi, Ford, RWB, Scion, BMW و Acura! امکان سفارشی سازی و ارتقای ماشین ها نیز برایتان فراهم شده سات به طوری که شما می توانید ماشین هایتان را با انواع و اقسام قطعات همچون فیلتر هوا، میل لنگ یا مجموعه ای از آن ها ارتقا دهید! استفاده از هر قطعه جدیدی می تواند در عملکرد کلی ماشین شما موثر باشد ؛ علاوه برا این امکان استفاده از سوخت نیتروژنی، سرعت دهنده یا توربو، رینگ ها و تایرهای مختلف با برندهایی همچون Volk Racing, Pacer, and SSR و Nitto نیز وجود دارد که هیجان را دو چندان کرده و سرعت و قدرت شما را در مسابقات چند برابر می کند! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری و درگ اندروید هستید به هیچ وجه Racing Rivals را از دست ندهید و آن را از سرورهای پرسرعتفارسروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v6.4.1:

* اضافه شدن ده ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف + عرضه بازی بدون نیاز به دیتا .

 

 

 

 

 

 

حجم دانلود:(۸۱mb)

دانلود مود: بزودی...

 

دیتا:ندارد

 

 

توجه پس از درج ایمیل ان بصورت رایگان برای شما ارسال میشود و پس از چند روز مود ان نیز ارسال میشود

 

 

 

 

Powered by SIMBA SHOP

  انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 447

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

سیمبا دیجیتال,مرکز خرید اینترنتی شما/تهران،پیروزی،پلاک۲۷۶۶۶ شماره تماس پیامکی: ۳۰۰۰۳۰۶۰

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما