فروشگاه سیمبا عرضه کننده بهترین محصولات با کمترین قیمت و (جز بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها با ضمانت برگشت محصول) قیمت اصلی با تخفیف زیر قیمت فروشنده+فروشگاه اینترنتی شما برنامه و بازی بروز اندروید+فایل های کاربردی (توجه:کد تخفیف بعضی از محصولات و کالا در کانال گذاشته میشود)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 69
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 102005

دانلود رایگان بازی پولی PES 2017


دانلود رایگان بازی پولی  PES 2017

دانلود رایگان بازی پولی لیگ برتر ایران 96

 

 فروشگاه اینترنتی سیمبا

 

 

 

قیمت ۵۰۰۰ تومان

 

دانلود رایگان برای کاربران فروشگاه اینترنتی سیمبا

 

 

لیگ های ایران

 

 

جهت حمایت از ما فایل وبسایت نیز دیدن فرمایید

 

 

 

 

* برای اجرا نیازمند دانلود دیتا به حجم 481Mb هستید (لینک دانلود مستقیم و نصب هوشمند در برنامه تعبیه شده)

لیگ برتر فوتبال ایران 2017 برای اولین بار در ایران.با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مهم:

* قابلیت بازی 2 نفره برای اولین بار ( بدون نیاز به برنامه اضافی )

* 4 چمن HD و 4 تابلو نتایج شبکه های ورزشی کشور

 

توضیحات:

لیگ برتر 96 یکی از بهترین بازی های حال حاضر دنیای مجازی می باشد که توسط کیهان برای آندروید طراحی و منتشر شده است تا کاربران را با دنیای واقعی فوتبال آشنا کند و آنها را سرگرم کند. ما شما را با چالش های جذاب بازی با واقعیت های دنیای فوتبال بیشتر درگیر خواهیم کرد! ویژگی های منحصر به فرد بازی؛ از جمله اضافه شدن لیگ خلیج فارس و تیم ملی ایران به صورت کامل ( برای اولین بار). از ویژگی های دیگر این بازی می توان به حضور بیش از 500 تیم از سرتاسر دنیا اشاره کرد که این تیم ها در استادیوم های بزرگ مطرح جهان رقابت خواهند کرد. شما با استفاده از تیم مد نظرتان در مسابقه با تیم های دیگر به رقابت میپردازید و کاپ جهانی را باید از آن خود کنید. شما در این بازی میتوانید با دریافت امتیاز و پاداش های مختلف در طول بازی بازیکن خریداری کنید. استایل بازیکنان بسیار شبیه به واقعیت طراحی شده اند و این بازیکنان مثل دنیای واقعی دارای مهارت ها و تاکتیک های خاص خود هستند. این بازی به صورت آفلاین است و همه نقل و انتقالات ۲۰۱۷ را شامل می شود.چرخش شبانه روزی و تغییرات آب و هوایی توانسته است بازی را جذاب تر و مهیج تر کند. تمام این قابلیت های نامبرده شده برخی از ویژگی های منحصربه فرد این بازی را شامل میشود.

 

برخی از ویژگی های بازی:

 

1- دارا بودن تمام باشگاه های لیگ برتر ایران 96 از جمله:

استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، پدیده مشهد، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، ماشین سازی تبریز، نفت آبادان، گسترش فولاد، ذوب آهن، سایپا، صبا قم، نفت تهران، سیاه جامگان خراسان، پیکان، سپید رود رشت، پارس جنوبی

2- دارا بودن تمام تیم های باشگاهی و ملی دنیا به صورت کامل

3- قابلیت بازی به صورت 2 نفره ( بدون نیاز به نرم افزار اضافی )

4- اضافه شدن 4 چمن HD برای اولین بار

5- اضافه شدن 4 تابلو نتایج شبکه های ورزشی کشور

6- تیم ملی ایران به صورت کامل

7- منوی اولیه بازی فارسی

8- وجود ورزشگاه آزادی و نقش جهان

 

نکات قابل توجه در مورد بازی:

برای اجرا نیازمند دانلود دیتا به حجم 481Mb هستید (لینک دانلود مستقیم و نصب هوشمند در برنامه تعبیه شده)

 

 * برای اجرا نیازمند دانلود دیتا به حجم 481Mb هستید (لینک دانلود مستقیم و نصب هوشمند در برنامه تعبیه شده) لیگ برتر فوتبال ایران 2017 برای اولین بار در ایران.با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم: * قابلیت بازی 2 نفره برای اولین بار ( بدون نیاز به برنامه اضافی ) * 4 چمن HD و 4 تابلو نتایج شبکه های ورزشی کشور توضیحات: لیگ برتر 96 یکی از بهترین بازی های حال حاضر دنیای مجازی می باشد که توسط کیهان برای آندروید طراحی و منتشر شده است تا کاربران را با دنیای واقعی فوتبال آشنا کند و آنها را سرگرم کند. ما شما را با چالش های جذاب بازی با واقعیت های دنیای فوتبال بیشتر درگیر خواهیم کرد! ویژگی های منحصر به فرد بازی؛ از جمله اضافه شدن لیگ خلیج فارس و تیم ملی ایران به صورت کامل ( برای اولین بار). از ویژگی های دیگر این بازی می توان به حضور بیش از 500 تیم از سرتاسر دنیا اشاره کرد که این تیم ها در استادیوم های بزرگ مطرح جهان رقابت خواهند کرد. شما با استفاده از تیم مد نظرتان در مسابقه با تیم های دیگر به رقابت میپردازید و کاپ جهانی را باید از آن خود کنید. شما در این بازی میتوانید با دریافت امتیاز و پاداش های مختلف در طول بازی بازیکن خریداری کنید. استایل بازیکنان بسیار شبیه به واقعیت طراحی شده اند و این بازیکنان مثل دنیای واقعی دارای مهارت ها و تاکتیک های خاص خود هستند. این بازی به صورت آفلاین است و همه نقل و انتقالات ۲۰۱۷ را شامل می شود.چرخش شبانه روزی و تغییرات آب و هوایی توانسته است بازی را جذاب تر و مهیج تر کند. تمام این قابلیت های نامبرده شده برخی از ویژگی های منحصربه فرد این بازی را شامل میشود. برخی از ویژگی های بازی: 1- دارا بودن تمام باشگاه های لیگ برتر ایران 96 از جمله: استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، پدیده مشهد، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، ماشین سازی تبریز، نفت آبادان، گسترش فولاد، ذوب آهن، سایپا، صبا قم، نفت تهران، سیاه جامگان خراسان، پیکان، سپید رود رشت، پارس جنوبی 2- دارا بودن تمام تیم های باشگاهی و ملی دنیا به صورت کامل 3- قابلیت بازی به صورت 2 نفره ( بدون نیاز به نرم افزار اضافی ) 4- اضافه شدن 4 چمن HD برای اولین بار 5- اضافه شدن 4 تابلو نتایج شبکه های ورزشی کشور 6- تیم ملی ایران به صورت کامل 7- منوی اولیه بازی فارسی 8- وجود ورزشگاه آزادی و نقش جهان نکات قابل توجه در مورد بازی: برای اجرا نیازمند دانلود دیتا به حجم 481Mb هستید (لینک دانلود مستقیم و نصب هوشمند در برنامه تعبیه شده)

 

 

حجم ۲۹ مگابایت

 

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1213

برچسب های مهم

سیمبا دیجیتال,مرکز خرید اینترنتی شما/تهران،پیروزی،پلاک۲۷۶۶۶ شماره تماس پیامکی: ۳۰۰۰۳۰۶۰

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما