فروشگاه سیمبا عرضه کننده بهترین محصولات با کمترین قیمت و (جز بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها با ضمانت برگشت محصول) قیمت اصلی با تخفیف زیر قیمت فروشنده+فروشگاه اینترنتی شما برنامه و بازی بروز اندروید+فایل های کاربردی (توجه:کد تخفیف بعضی از محصولات و کالا در کانال گذاشته میشود)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 101965

دانلود بازی دزدان دریای جدید رایگان


دانلود بازی دزدان دریای جدید رایگان

 

فروشگاه اینترنتی سیمبا

 

 

بازی اندروید عصر دزدان اندروید

 

 

کاری از اندروید دانلود

 

 

 

نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین Ships of Battle Age of Pirates – عصر دزدان دریایی بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای استراتژی و اکشن از Artik Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و با میلیون ها دانلود توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند و ما امروز در فارسروید به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و بار دیگر خوشحالتان کنیم! قرن هجدهم میلادی است و شما در دریاهای منطقه کارائیب حضور دارید! دقیقا زمانی که جزیره باهاما و کوبا تحت فرمان حکمرانان اسپانیایی هستند! ناوگان دریایی امپراطوری اسپانیا اکنون بر دریاهای کارائیب مسلط شده است ولی این بدان معنا نیست که دزدان دریایی که سال ها در این آب ها بودند به این سادگی ها عقب نشینی می کنند! وقت آن است که منابع مورد نیازتان را گرد آورید، گروهی از دزدان دریایی تشکیل دهید، قدم در آب های کارائیب بگذارید و هر کشتی که سد راهتان می شود را از سر راه بردارید! سوار بر کشتی تان شوید، در آب های کارائیب دریانوردی کنید و کوبا، جزیره باهاما و دیگر جزایر منطقه کارائیب را ببینید! کشتی دزدان دریایی شما باید به برترین توپ ها مجهز باشد تا در نبردهای دریایی در برابر کشتی های دیگر کم نیاورید! بعد از شکست کشتی های دیگر می توانید اموال شان را به غارت ببرید و آن ها را در بندر دزدان دریایی به فروش برسانید! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید بدون شک Ships of Battle Age of Pirates با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب می کند.

 

 

بازی Ships of Battle Age of Pirates را ما امروز در فروشگاه اینترنتی سیمبا به همراه مود حضور شما معرفی کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید! از ویژگی های بازی Ships of Battle Age of Pirates می توان به مواردی چون انتخاب کشتی خود از بین 15 کشتی مختلف مخصوص دزدان دریایی با امکان ارتقای آن ها ؛ لحاظ شدن 13 منطقه از معروف ترین مناطق دریاهای کارائیب ؛ دارای حالت داستانی با یک سری ماموریت های هیجان انگیز ؛ دارای ماموریت های 60 ثانیه ای و به طور کلی ساخت بی نظیرش اشاره کرد! برای دانلود رایگان بازی عصر دزدان دریایی با ما همراه شوید!

تغییرات نسخه ی v1.47 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی + ویژگی های جدید

 

 

 

 

 

توجه ؛دانلود بازی کاملا رایگان است کافیست ایمیل خود را ثبت کنید تا ادرس دانلود لینک مستقیم برای ان ارسال شود

 

 

 

 

توجه: این نسخه نسخه مود است

 

 

 

 

حجم بازی :99 MB

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 444

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

سیمبا دیجیتال,مرکز خرید اینترنتی شما/تهران،پیروزی،پلاک۲۷۶۶۶ شماره تماس پیامکی: ۳۰۰۰۳۰۶۰

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما