فروشگاه سیمبا عرضه کننده بهترین محصولات با کمترین قیمت و (جز بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها با ضمانت برگشت محصول) قیمت اصلی با تخفیف زیر قیمت فروشنده+فروشگاه اینترنتی شما برنامه و بازی بروز اندروید+فایل های کاربردی (توجه:کد تخفیف بعضی از محصولات و کالا در کانال گذاشته میشود)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 194
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 102317

بازی موزیکال فوق العاده


بازی موزیکال فوق العاده

Dancing Ball! v0.2.7 + Mod 
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه و مستقیم
تست شده با اجرای افلاین

بازی هیجانی و پیشنهاد شده Dancing Ball – رقص توپ بازی جدید و زیبا و شگفت انگیز ، فوق العاده زیبا و منحصر به فرد در سبک بازیهای موزیکال – تفننی از استودیوی بازیسازی BoomBit Games خالق بازی مشهور Dancing Line برای اندروید است که مثل همیشه برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم و نسخه اصلی و مودش را برای دانلود در اختیارتان قرار داده ایم تا برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Dancing Ball شما کنترل و هدایت توپ را بر عهده می گیرید و باید با تصمیم گیری و واکنش های سریع اقدام به تغییر جهت بکنی.د و از موسیقی فوق العاده زیبا در محیطی واقعا دوست داشتنی لذت ببرید! بازی شما در انواع و اقسام محیط های مختلف از جمله اقیانوس، جزیره، قلعه، کویر، غاز، زمستان و … صورت می پذیرد که در هر کدام از ان ها با ویژگی های مخصوص خودش روبرو میشوید! هر سطح از بازی Dancing Ball یک دنیای بزرگ از پیچ و خم ها را پیش روی شما قرار می دهد تا در دنیایی بزرگ و خاص بتوانید یکی از زیباترین بازیهای موزیکال اندروید را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای موزیکال هستید. که واکنش های تفننی نیز چاشنی اش باشد بدون شک Dancing Ball با دارا بودن یک گیم پلی اعتیاداور و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند!.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Dancing Ball

 

بازی Dancing Ball را ما امروز در سیمبا به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه؛ هر دو نسخه اصلی و مود بازی Dancing Ball توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده اند و ان را به همه شما گیمرهای دوستدار بازیهای خاص پیشنهاد می دهیم!

 

خیلی عالی و جالب

DOWNLOAD

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.3 و بالاتر

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 64 مگابایت

 

دریافت رایگان مو بازی در دریافت فایل

 

  انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 226

برچسب های مهم

سیمبا دیجیتال,مرکز خرید اینترنتی شما/تهران،پیروزی،پلاک۲۷۶۶۶ شماره تماس پیامکی: ۳۰۰۰۳۰۶۰

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما