فروشگاه سیمبا عرضه کننده بهترین محصولات با کمترین قیمت و (جز بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها با ضمانت برگشت محصول) قیمت اصلی با تخفیف زیر قیمت فروشنده+فروشگاه اینترنتی شما برنامه و بازی بروز اندروید+فایل های کاربردی (توجه:کد تخفیف بعضی از محصولات و کالا در کانال گذاشته میشود)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 102726

اپدیت جدید گوگل پلی استور


اپدیت جدید گوگل پلی استور

Google Play Store
 
 اپدیت جدید
گوگل پلی استور
Update
Google play story
 
 
و بتوانند به راحت ترین شکل ممکن از امکانات این فروشگاه استفاده کنند و جدیدترین بازیها و برنامه ها را دانلود بکنند. فروشگاه مارکت اندروید که بیش از 500 هزار برنامه و بازی را شامل می شود، همه ی سرگرمی های مورد علاقه ی شما را در اختیارتان قرار خواهد داد و شما می توانید با این برنامه به مشاهده ی رتبه بندی برنامه ها، بررسی برنامه ها و تصاویری از آن ها و تماشای تریلر بنشینید. با این نرم افزار تمام اپلیکیشن های مارکت اندروید در اختیار شماست و می توانید برنامه های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنید و یا برنامه های پولی را خریداری نمایید. شما می توانید هر ان چیزی را که در این مارکت جالب دیدید با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید! اپلیکیشن Google Play Store به صورت پیش فرض برروی همه دستگاه های اندرویدی نصب است و در صورتی که قصد بروزرسانی ان به اخرین نسخه را دارید ؛ می توانید جدیدترین و آخرنی نسخه رسمی و اصلی اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.
 
برخی از ویژگی های برنامه کاربردی Google Play Store اندروید :
 
برنامه زیبا نسخه جدید دسترسی به هزاران برنامه و بازی رایگان
دسترسی به برنامه ها و بازی های پولی برای خرید
نصب آسان و بدون دردسر برنامه ها و بازی ها
محیط کاربری بسیار ساده و بدون ابهام
امکان ارسال آزادانه متن برای اپلیکیشن ها
متاسفانه به دلیل تحریم کشور عزیزمان از این سرویس امکان دانلود فایل ها وجو ندارد و برای دانلود برنامه ها، بازی ها و کتاب ها باید یک وی پی ان برروی اسمارت فون شما نصب باشد. شما می توانید آخرین ورژن برنامه ی Google Play Store را با لینک مستقیم از فارسروید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید و گنجینه ای از برنامه ها را به صورت یک جا در اختیار داشته باشید.
 
 
 
 
 
دانلود رایگان ای فایل بصورت مستقیم
 
 
دانلود شده:۱۰۹۸۷ نفر
 
 
 
Simba
All right received 

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 180

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

سیمبا دیجیتال,مرکز خرید اینترنتی شما/تهران،پیروزی،پلاک۲۷۶۶۶ شماره تماس پیامکی: ۳۰۰۰۳۰۶۰

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما