فروشگاه سیمبا عرضه کننده بهترین محصولات با کمترین قیمت و (جز بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها با ضمانت برگشت محصول) قیمت اصلی با تخفیف زیر قیمت فروشنده+فروشگاه اینترنتی شما برنامه و بازی بروز اندروید+فایل های کاربردی (توجه:کد تخفیف بعضی از محصولات و کالا در کانال گذاشته میشود)

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 102540

ماشین لباس شوی ۸ کیلو بکو


ماشین لباس شوی ۸ کیلو بکو


تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول
 

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر
 

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات
 

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WJ837543



شناسه محصول: 1059
موجود

شرکت سازنده : بکو لباسشوییWJ837543 کشور سازنده : ترکیه ظرفیت 8 کیلو گرم دور موتور: 1300 دور در دقیقه دارای 16 برنامه شستشو کلاس بهره وری انرژی A+++ مدل WJ837543

قیمت : 2,200,000تومان
 

 

توضیحات محصول

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WJ837543

 

بسیار کم مصرف و باگارانتی معتبر

پرداخت وجه درب منزل

 

توضیحات:

  • 1.دارای 16 برنامه ی شستشو : نخی، اقتصادی، ملافه، لباس بچه، لباس های راحتی روزانه، لباس زیر، حوله، سلف کلین( تمیزی خودکار)، چرخش و شستشو، شستشوی دستی، پشمی، شستشوی سازگار 20 درجه ی سانتی کراد، ترکیب لباس ها با 40 درجه ی سانتی گراد، شستشوی الیاف مصنوعی و روغنی، مراقبت از لباس های تیره، شستشوی طبیعی فقط با اب

 

  • 2. فن‌آوری آکوافیوژن

    ماشین‌های لباسشویی هوشمند بکو به شما کمک می‌کنند تا هم در مصرف مواد شوینده و هم در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی کنید. در ماشین‌های لباسشویی مرسوم که دارای سیستم صرفه‌جویی در مصرف مواد شوینده هستند، حجم زیادی از مواد شوینده حین چرخه شستشو از بین می‌رود. اما فن‌آوری ویژه آکوافیوژن موجود در ماشین‌های لباسشویی بکو بیشترین استفاده ممکن را از کمترین میزان انرژی، آب و مواد شوینده می‌کند.

    برای جلوگیری از شسته شدن مواد شوینده حین شستشو، فن‌آوری آکوافیوژن از خروج آب از داخل لگن تا پایان چرخه شستشو جلوگیری می‌کند تا بیشترین استفاده ممکن را از مواد شوینده داشته باشد. در نتیجه، شستشویی مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال لباس‌هایی تمیزتر خواهید داشت و البته در هر بار شستشوی لباس، 10% مواد شوینده کمتری مصرف خواهد شد.

     

     

    3.سیستم کنترل اب اتوماتیک

    بارگیری بسته به نوع و سایز پارچه متنوع خواهد بود. به لطف سیستم کنترل اب اتوماتیک این لباسشویی ، مقدار آب بر اساس سایز و نوع پارچه تنظیم می شود.

     

4. درب بزرگ و منعطف

معمولا درب لباسشویی های بکو به صورت 34 سانتی متر طراحی می شود. بنابراین قرار دادن تمامی البسه ی بزرگ مثل حوله و ملافه در داخل درام به آسانی صورت می گیرد.

 

 

5. شستشوی بدون آلرژی تایید شده توسط Allergy UK

 
فن‌آوری BabyProtect+TM

طبق آمار، 12% از نوزادان دچار آلرژی هستند. برنامه محافظت از نوزاد با رویکرد ضدآلرژی باعث می‌شود تا لباس‌های نوزاد از هر نوع ماده آلرژی‌زایی عاری باشد و پوست حساس نوزادان شما تحت حفاظت کامل قرار گیرد. شما می‌توانید بهداشتی‌ترین نتایج شستشو را داشته و مطمئن باشید که لباس‌ها در دمای دقیق شسته می‌شوند. چراکه دمای آب در تمام مراحل شستشو به‌طور پیوسته مورد پایش قرار دارد.

چرخه آب‌کشی مضاعف باعث می‌شود مطمئن باشید که لباس‌ها به بهترین نحو ممکن آبکشی شده‌اند که برای سلامت پوست حساس نوزاد شما بسیار مهم است. این برنامه برای مقابله با تمامی مواد آلرژی‌زا موجود در زندگی روزمره ما مثل ذرات گردوغبار، آلرژن‌های حیوانات خانگی، گرده گیاهان، باکتری و قارچ طراحی شده است. به‌علاوه، این برنامه قادر است انواع مو را نیز از سطح لباس از بین ببرد. Allergy UK پس از انجام آزمایشات بر روی این ماشین لباسشویی، میزان موفقیت آن را در شستشوی بهداشتی و ضدآلرژی 99.9 درصد اعلام کرده است که حتی برای نوزادان مبتلا به آلرژی هم شستشویی با کیفیت عالی فراهم می‌کند.

 

 

6. صرفه جویی در انرژی A+++

انسان هیچ وقت تا دوران جدید به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی و منابع طبیعی پی نبرده است. بکو با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست، محصولاتی باسطح انرژی A+++ و A++ تولید می‌کند. خشک‌کن ماشین‌های لباسشویی بکو با داشتن سطح انرژی A+++ کمترین میزان ممکن انرژی را مصرف می‌کنند.

 

7.برنامه نظافت خود!

ماشین‌های لباسشویی بکو به برنامه‌ ویژه‌ای مجهز شده‌اند که امکان نظافت ماشین لباسشویی را به‌طور خودکار فراهم می‌کند. این چرخه ویژه با رساندن دمای آب به 70 درجه سلسیوس، بهداشت محیط داخلی ماشین لباسشویی را ممکن می‌کند. طی این چرخه، استوانه و لگن ماشین لباسشویی به‌طور خودکار نظافت مورد نیاز را دریافت می‌کنند. در این برنامه، لگن خالی از لباس شسته می‌شود تا هیچ بعد از شستشوی لباس‌ها، هیچ بقایایی از بافت آن‌ها در داخل لگن باقی نماند.

 

8. محافظت از لباس‌های گران‌قیمت

ماشین‌های لباسشویی بکو‌ به‌دقت برای شستشوی لباس‌های حساس و مد روز مانند لباس‌هایی از جنس ریون و ویسکوز، طراحی شده‌اند. برنامه ویژه بکو برای شستشوی این نوع لباس‌ها با نام Fashion Care شستشویی ملایم‌تر را ارائه می‌دهد که در نتیجه آن لباس‌های حساس شما با ملایمت شسته می‌شوند و جای هیچ نگرانی از آسیب‌دیدگی آن‌ها وجود ندارد.

 
 
9. محافظت از نوزاد

چرخه‌های شستشو و آب‌کشی ترکیبی در ماشین‌های لباسشویی بکو دستیابی به بهترین نتیجه ممکن در شستشوی لباس‌های نوزادان را تضمین می‌کنند. این برنامه به نحوی طراحی شده است تا لباس‌هایی که نیاز به مراقبت ویژه دارند، مانند لباس نوزادان و افرادی با آلرژی‌های پوستی و یا پوست‌های حساس،مناسب باشند.

 
 
 
10.محافظت از لباس‌های تیره
 
وقت آن رسیده است که نگرانی همیشگی خود را از پایین آمدن کیفیت رنگ لباس‌‌های مشکی برای همیشه کنار بگذارید! بکو برای لباس‌های تیره با بافت الیاف مصنوعی یا نخی برنامه شستشوی ویژه‌ای ارائه داده است. این برنامه، شستشوی لباس را در دماهای پایین‌تر، سرعت چرخش پایین‌تر و حرکات مکانیکی کمتر ممکن می‌کند در حالی که حجم آب مورد نیاز برای مرحله آب‌کشی را افزایش می‌دهد. برنامه محافظت از لباس‌های تیره می‌تواند با نیمی از ظرفیت بارگزاری خود، شستشوی لباس را در دمای 30 تا 40 درجه سلسیوس انجام دهد. برای شستشوی لباس‌های تیره با این برنامه توصیه می‌شود که از مواد شوینده مایع یا شامپوهای مخصوص لباس‌های پشمی استفاده شود.
 
 
 
 
11.شستشو با دست!

یکی دیگر از برنامه‌های موجود در ماشین‌های لباسشویی بکو، برنامه شستشو با دست است که به شما اجازه می‌دهد تا لباس‌هایی از جنس مواد حساس مانند ابریشم و پشم کشمیری را در ماشین لباسشویی بیندازید و مطمئن باشید که بافت حساس این لباس‌ها حفظ خواهد شد. این برنامه شستشویی ملایم را برای جلوگیری از ایجاد چروک بر روی پارچه فراهم می‌کند.

همچنین برنامه شستشو با دست از آب کمتری استفاده می‌کند تا میزان جذب آب توسط پارچه را کاهش داده و از کش آمدن لباس‌ها جلوگیری کند.

 
 
12.برنامه مخصوص لباس‌های پشمی

برنامه مخصوص شستشوی لباس‌های پشمی، به‌قدری شستشوی این نوع لباس‌ها را با ملایمت انجام می‌دهد که کیفیت آن‌ها حتی از شستشوی با دست نیز بیشتر حفظ می‌شود. این چرخه شستشوی ویژه با داشتن سیستم بررسی هوشمند خود، این اطمینان را به شما می‌دهد که لباس‌های پشمی‌تان از هر نوع آسیبی مصون بمانند. به‌علاوه، این برنامه باعث می‌شود تا لباس‌ها میزان آب کمتری جذب کرده و احتمال آسیب دیدن آن‌ها در اثر کش آمدن کاهش یابد.

 
 
 
 
13.برنامه رختخواب

بید‌های رختخواب عاشق این هستند که در تخت، تشک، بالش و لحاف زندگی و زادوولد کنند. هر تخت به‌طور میانگین می‌تواند تا بیش از 10000 بید رختخواب را در خود جای دهد.* همین موضوع می‌تواند منجر به ایجاد آسم و آلرژی در فرد شود. درحال‌حاضر، انواع آلرژی در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های‌سلامت خانواده‌ها هستند. به‌همین دلیل است که ماشین‌های لباسشویی 8 و 9 کیلوگرمی بکو برنامه شستشوی ویژه‌ای را برای این مساله درنظر گرفته است. این برنامه قادر است تا تمام بید‌های رختخوابی را که به‌طور کامل در رختخواب نفوذ کرده‌اند، از بین ببرد. استوانه لگن بزرگ‌‌تر مورد استفاده در ماشین‌های لباسشویی 8 و 9 کیلوگرمی بکو در کنار این برنامه ویژه شستشو باعث می‌شود تا بتوانید به‌سادگی یک سرویس خواب دونفره را بشویید!


14.برنامه مخصوص پیراهن‌های مردانه

بکو یک برنامه ویژه را برای افزایش طول عمر پیراهن‌های مردانه در نظر گرفته است. این برنامه ویژه، حرکت‌های مکانیکی کمتری دارد و دمای آن نیز حداکثر تا 40 درجه سلسیوس می‌رسد تا اطمینان حاصل شود که‌ احتمال آسیب‌دیدگی لباس‌ها به حداقل رسیده است و لباس‌ها به مدت طولانی‌تری نو می‌مانند.

 
 
 
15.برنامه مخصوص لباس‌های ورزشی

بکو به کسانی که عاشق ورزش هستند اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و برنامه ویژه‌ای را هم برای شستشوی لباس آنان درنظر گرفته است. این برنامه لباس‌ها را در دمای 40 درجه سلسیوس می‌شوید که برای لباس‌هایی با الیاف مصنوعی و نخی به‌طور ملایم مناسب است.



16.فن‌آوری شستشوی بی‌صدا

با فن‌آوری شستشوی بی‌صدای بکو، می‌توانید راحتی ناشی از استفاده از طراحی ممتاز و شستشوی بی‌صدا را تجربه کنید. دیواره کناری ماشین‌های لباسشویی بی‌صدای بکو به‌طرزی طراحی شده است که لرزش و درنتیجه صدا را کاهش می‌دهد. وجود برنامه ویژه در کنار بهره‌مندی از موتور و ضمایم بی‌صدای دیگر، باعث شده است تا شستشوی بی‌صدا برایتان ممکن شود.

سطح صدای ماشین‌های لباسشویی بکو تا حد 65 دسیبل پایین آورده شده است که شستشویی نزدیک به 7 برابر بی‌صداتر از سایر ماشین‌های لباسشویی مرسوم ارائه می‌دهد.


17. فن‌آوری موتور بدون سایش

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی بکو از فن‌آوری موتور بدون سایش بهره می‌برد. این نوع موتور مزایایی را به ماشین لباسشویی بکو اضافه کرده است، از جمله:

  • افزایش طول عمر موتور
  • افزایش نسبت عملکرد مکانیکی
  • گشتاور و سرعت بهتر
  • تشخیص بار نامتعادل منحصربه‌فرد
18.صفحه نمایشگر LCD

صفحه نمایشگر LCD قرار گرفته بر روی ماشین‌های لباسشویی بکو ‌اطلاعات مورد نیازتان برای برنامه شستشوی مورد نظر را در اختیارتان قرار می‌دهد. این

اطلاعات شامل:

  • دمای انتخاب شده
  • سرعت چرخش انتخاب شده
  • گزینه‌های انتخاب شده
  • مرحله فعلی چرخه شستشو
  • وضعیت دکمه قفل کودک
  • زمان باقی مانده تا پایان شستشو

تنظیمات اقتصادی به شما کمک می‌کند تا بدانید که برنامه انتخابی‌تان از نظر مصرف انرژی اقتصادی هست یا نه. راهنمای دکمه‌ها ساده هستند و می‌توانید به‌راحتی برنامه شستشوی مورد نظرتان را با دما و سرعت چرخش دلخواه‌تان شخصی‌سازی کنید. همچنین می‌توانید زمان روشن شدن خودکار ماشین لباسشویی و شروع برنامه شستشو را از 24 ساعت قبل و با دقت زمانی 30 دقیقه برنامه ریزی کنید.

در شیشه‌ای بزرگ‌تر از همیشه

ماشین‌‌های لباسشویی بکو دارای در بزرگ‌تری به اندازه 34 سانتی‌متر هستند تا حتی رخت‌هایی با اندازه‌های بزرگ‌تر مثل سرویس خواب، ملافه‌ها، حوله‌های حمام و غیره را نیز داخل ماشین لباسشویی بیندازید.

 

 

ویژگی های کلی:

شرکت سازنده : بکو

لباسشوییWJ837543

کشور سازنده : ترکیه

ظرفیت 8 کیلو گرم

دور موتور: 1300 دور در دقیقه

دارای 16 برنامه شستشو

کلاس بهره وری انرژی A+++

قفل کودک

ابعاد (سانتی متر): HxWxD 85x60x54

وزن خالص (کیلوگرم) 71

سطح نویز: 56 دسی بل

سیستم کنترل اب اتوماتیک

مصرف انرژی سالیانه: 177 kWh

مصرف آب سالیانه: 10560 L

درب بزرگ و منعطف

شستشوی دستی برای شستشوی لباس های ظریف

نمایشگر زمان باقیمانده ی شستشو: دارد

تاخیر در زمان شستشو (24 ساعت): بلی

برنامه جدید شستشوی اقتصادی

رنگ بندی سفید

صفحه نمایشگر LCD: دارد

ورودی آب: اب سرد

 

 

نحوه خرید: جهت خرید محصول ،شما خریداران محترم بعد از تکمیل مشخصات خود و ثبت نهایی سفارش در کمتراز 24 ساعت از طرف پشتیبانی سایت باشما تماس گرفته میشود و پس از نهایی شدن سفارش و گرفتن بیعانه ای اندک ازشما عزیزان درکمتر از 24 ساعت محصول برای شما ارسال شده و پس از تحویل محصول و اطمینان از اوریجینال بودن و سالم بودن محصول درب منزل باشما تسویه حساب خواهد شد.

 

 

 

 

افزودن به سبد خرید

مبلغ واقعی 2,316,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,200,200 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 244

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

سیمبا دیجیتال,مرکز خرید اینترنتی شما/تهران،پیروزی،پلاک۲۷۶۶۶ شماره تماس پیامکی: ۳۰۰۰۳۰۶۰

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما